Általános szerződési és felhasználási feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

és tájékoztatóink az Adatvédelemről, Panaszkezelésről

2020. 10. 02. napjától

1. Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

A vendeglotutajos.hu webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a weboldal használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési és felhasználási feltételeket, adat és panaszkezelési szabályainkat és azok minden pontjával egyetért! Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!

Üzemeltetői adatok

  • Szolgáltató neve: Harcsafészek Kft.
  • Szolgáltató székhelye: 3300 Eger, Kertalja utca 62.
  • Szolgáltató telephelye: 3465 Tiszabábolna, Fő út 126.
  • Elérhetőségtutajosvendeglotiszababolna@gmail.com
  • Telefon: +3630/880-51-54
  • Szolgáltató adószáma: 24982874-2-10
  • Nyilvántartó cégbíróság: Egri Törvényszék Cégbírósága
  • Szolgáltató nyilványtartási száma: 1/2015 Tiszabábolna
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Cégjegyzékszám: 10-09-034834
  • Tárhelyszolgáltató neve: Webnode AG, azonosító CH - 170.3.036.124-0 
  • Tárhelyszolgáltató székhelye: Gartenstrasse 3, 6304, Zug, Switzerland, 
  • Tárhelyszolgáltató e-mail címe: support@webnode.com.

A megvásárolható termékek és szolgáltatások köre

A webáruház készételeket, élelmiszereket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.

A megjelenített termékek megrendelhetők a webáruház szoftveren keresztül. Átvehetők házhoz-szállítással. A házhoz-szállítás költségét a feltüntetett árak tartalmazzák. Áraink bruttó árak, melyek az áfát tartalmazzák.

A megkötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt Szolgáltató nem iktatja, és a későbbiekben nem lesz írásban hozzáférhető.

Szolgáltató magatartási kódexnek nem vetette alá magát, így az nem áll rendelkezésre nála.

Regisztráció

Vásárlás nem kötődik regisztrációhoz. 

A megrendelés folyamata

Megrendelési területeink, ahová a kiszállítást 2020. 10. 01-től teljesíteni tudjuk: Mezőkövesd, Mezőkövesd- Zsóry - fürdő, Négyes, Tiszavalk, Borsodivánka, Egerlövő, Tiszadorogma, Szentistván, Poroszló

1. Az oldalunk megnyitása után a menüpontok közül válaszd ki a Rendelés étlapról vagy a Menü variációk fület, attól függően, hogy napi menüt vagy a'la carte ételt szeretnél rendelni.

1/a. Amennyiben a Rendelés étlapról fület választottad, a rendelés folyamata a következő: 

  • Válassz ételkategóriát (Levesek, Halételek, stb.), kattints az ételkategóriák képére vagy az alatta elhelyezett gombra
  • A megnyíló oldalon kiválaszthato a rendelni kívánt ételt. Kiválasztáshoz kattints az étel képére. 
  • Az itt megnyíló oldalon helyezheted kosárba a megrendelni kívánt ételt a kosárba gombra kattintással. 
  • A következő lépés a kosár ikonra (vagy a kosárba gombra) való klikkelés, ami a jobb felső sarokban található. Ezen az oldalon látható, hogy milyen ételekből mennyit tartalmaz a kosár, valamint itt még lehetőség nyílik az ételek mennyiségének változtatására; kosár törlésére illetve visszatérni az étlap oldalra (Folytatom a vásárlást gombra kattintva).
  • A megrendelés leadásának következő lépése a KIFIZETÉS gombra való klikkelés. Ennek a gombnak a segítségével átlépsz a személyes adatok megadása oldalra, ahol a rendelés tartalmát is megtekintheted. Ezen az oldalon kell megadni a szállítási és számlázási információkat. Itt visszatérhsz a kosárhoz vagy a Folytatási gombra kattintva láthatod a kiszállítás díját és módosíthatod a kiszállítási címet. 
  • Ha Neked minden megfelelő az előző oldalon, a folytatás gombra kattintva kiválaszthatod a fizetési módot. 
  • A fizetési mód kiválasztása után a Folytatás gombra kattintva láthatod összefoglalva a rendelésed. Itt tehetsz tovább megjegyzéseket a rendeléshez. Itt írhatod be, hogy valamelyik főételnél szeretnéd megváltoztatni a köretet. Itt kell kipipálnod, hogy elfogadod a felhasználási feltétleket, és kipipálhatod, hogy feliratkozol a hírlevéllistánkra. 
  • Végezetül a Megrendelés befejezése gombra kattintva leadhatod a megrendelésedet. 
  • Rendszerünk a megrendelésedről egy automatikus levelet küld Neked, melyben található a megrendelés száma, a megrendelés tételei, a számlázási adatok és a szállítási adatok. Ezzel megrendelésedet leadtad, a várahtó kiszállításról cégünk egy következő e-mailben fog tájékoztatni és visszaigazolja megrendelésed. 
  • A rendelést visszaigazoló e-mailben tájékoztatást kapsz a kiszállításról. 
  • Az étlapról való megrendelések fogadása hétfőtől vasárnapig 11.00-tól 19.00 óráig történik.

1/b. Amennyiben a Menü variációk fület választottad, a rendelés folyamata a következő: 

  • Választhatod a Hétköznapi ebéd ajánlatot és a Szombat-vasárnapi ebéd menüt
  • A megfelelő ikonra kattintva válaszd ki megfelelelő nap "A" vagy "B" napi ebédjét, rákattintva a megrendelem gombra. 
  • Az itt megnyíló oldalon helyezheted kosárba a megrendelni kívánt ételt a kosárba gombra kattintással.
  • A következő lépés a kosár ikonra (vagy a kosárba gombra) való klikkelés, ami a jobb felső sarokban található. Ezen az oldalon látható, hogy milyen ételekből mennyit tartalmaz a kosár, valamint itt még lehetőség nyílik az ételek mennyiségének változtatására; kosár törlésére illetve visszatérni az étlap oldalra (Folytatom a vásárlást gombra kattintva).
  • A megrendelés leadásának következő lépése a KIFIZETÉS gombra való klikkelés. Ennek a gombnak a segítségével átlépsz a személyes adatok megadása oldalra, ahol a rendelés tartalmát is megtekintheted. Ezen az oldalon kell megadni a szállítási és számlázási információkat. Itt visszatérhsz a kosárhoz vagy a Folytatási gombra kattintva láthatod a kiszállítás díját és módosíthatod a kiszállítási címet.
  • Ha Neked minden megfelelő az előző oldalon, a folytatás gombra kattintva kiválaszthatod a fizetési módot.
  • A fizetési mód kiválasztása után a Folytatás gombra kattintva láthatod összefoglalva a rendelésed. Itt tehetsz tovább megjegyzéseket a rendeléshez. Itt írhatod be, hogy valamelyik főételnél szeretnéd megváltoztatni a köretet. Itt kell kipipálnod, hogy elfogadod a felhasználási feltétleket, és kipipálhatod, hogy feliratkozol a hírlevéllistánkra.
  • Végezetül a Megrendelés befejezése gombra kattintva leadhatod a megrendelésedet.
  • Rendszerünk a megrendelésedről egy automatikus levelet küld Neked, melyben található a megrendelés száma, a megrendelés tételei, a számlázási adatok és a szállítási adatok. Ezzel megrendelésedet leadtad, a várahtó kiszállításról cégünk egy következő e-mailben fog tájékoztatni és visszaigazolja megrendelésed.
  • A rendelést visszaigazoló e-mailben tájékoztatást kapsz a kiszállításról.
  • Az étlapról való megrendelések fogadása hétfőtől vasárnapig 11.00-tól 19.00 óráig történik.

További információkat ételeink eltarthatóságáról, az elfogadott utalványokról, ételeink kiszállításáról az TUDNIVALÓK menüpont alatt talál az oldalukon. 

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, mely az azt követő napon kerül feldolgozásra. A megjegyzés menüpontban kérjük feltüntetni a kért kiszállítási napot és időpontot. 

Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Neked, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhetsz megrendeléseddel kapcsolatban az alábbi telefonszámon

+3630/880-51-54.

Az esetleges adatátviteli hibák kijavítása telefonon, az ügyfélszolgálati munkatárs segítségével történhet.

A "Kosár" tartalma a rendelés elküldése előtt bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető, a személyes adatok bármikor változtathatóak.

Garancia

Tejterméket tartalmazó ételek hűtőben tárolva (0-4 C°) 24 órán át biztonságosan eltárolhatók. Minden egyéb ételeink hűtőben tárolva (0-4 C°) 48 órán át biztonságosan eltárolhatók. 

Az ételek fogyasztás előtt minimum 5 percig 72C°-os hőkezelést igányelnek. 

Elállási jog

A gyorsan romlandó élelmiszereket feltétel nélkül visszaküldhetem?

  • Nem, mert a gyorsan romló termékek (például nem tartós élelmiszerek) és természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okból) vissza nem szolgáltatható termékek esetén sem állhat el a fogyasztó a szerződéstől (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet).

Kedvezmények

  • Akciós és más kedvezmények nem összevonhatóak!

Kizárások

  • A rendeléseket a készlet erejéig teljesítjük!
  • Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!
  • Fenntartjuk a jogot a rendelés indoklás nélküli elutasítására!
  • Az esetlegesen az oldal tartalmában, illetve működésében megjelenő hibák miatt felelősséget nem vállalunk!

2. Tájékoztató az Adatkezelésről

A teljes adatkezelési szabályzatot és nyilatkozatot megtalálja a weboldalon a menüpontokban. 

3. Tájékoztató a Panaszkezelésről

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

Kérjük, panaszával, észrevételével elsősorban szállító kollégánkhoz, illetve ügyfélszolgálatunkhoz forduljon, a gyorsabb ügyintézés érdekében.

A panasz

Panasz a Tutajos Vendéglő tevékenységével, szolgáltatásával, termékével - vagy mulasztásával szemben felmerülő minden olyan kifogás, amelyben a panaszos egyértelműen a Tutajos Vendéglő eljárását (különösen: szolgáltatási, ügyintézési, - nyilvántartási hiba) kifogásolja.

A panaszos

Panaszos lehet a Tutajos Vendéglő szolgáltatási tevékenységének igénybe vevője, azaz azok, akik megrendelik termékeit.

A panasz képviselő vagy meghatalmazott útján történő benyújtása esetén a Tutajos Vendéglő vizsgálja a benyújtási jogosultságot, amelyet a benyújtó meghatalmazással igazol. Bejelentésre szolgáló nyomtatvány alkalmazása esetén a panaszos neve mellett fel kell tüntetni a panaszos törvényes, illetve meghatalmazotti képviselőjeként eljáró, panaszbenyújtó természetes személy nevét is (pl. vállalat képviselője, természetes személy meghatalmazottja, stb.). Meghatalmazás hiányában a Tutajos Vendéglő közvetlenül a panaszoshoz fordul az ügyintézés gyorsítása érdekében.

A panasz bejelentésének módjai

Mint az Unióban letelepedett, online adásvételi szerződésekben érintett azon kereskedő kötelesek vagyunk egy vagy több alternatív vitarendezési fórumot igénybe venni a fogyasztókkal fennálló vitáik rendezéséhez, ezért tájékoztatnunk kell a fogyasztóinkat az online vitarendezési platform létezéséről, valamint arról a lehetőségről, hogy az online vitarendezési platform felhasználható a vitáik rendezéséhez. Az online vitarendezési platform az ec.europa.eu/odr (aktív)linken érhető el.

  1. Szóbeli panasz; telefonon a (+36) 30/880-51-54 telefonszámon, a telefonon közölt szóbeli panaszt a hét minden munkanapján, 11 órától 19 óráig a Tutajos Vendéglő folyamatosan fogadja.
  2. Írásbeli panasz postai úton (Harcsafészek Kft. 3300 Eger, Kertalja utca 62.) címre elküldve.
  3. Elektronikus levélben a vendeglotutajos@gmail.com címen.

Az ügyfél eljárhat meghatalmazott útján. Amennyiben az ügyfél meghatalmazott útján jár el, úgy a meghatalmazásnak a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvényben foglalt követelményeknek kell eleget tenni. A panasz képviselő vagy meghatalmazott útján történő benyújtása esetén a Tutajos Vendéglő vizsgálja a benyújtási jogosultságot, amelyet a benyújtó meghatalmazással igazol. Bejelentésre szolgáló nyomtatvány alkalmazása esetén a panaszos neve mellett fel kell tüntetni a panaszos törvényes, illetve meghatalmazotti képviselőjeként eljáró, panaszbenyújtó természetes személy nevét is.

Meghatalmazás hiányában a Tutajos Vendéglő közvetlenül a panaszoshoz fordul az ügyintézés gyorsítása érdekében.

Panaszkezeléssel kapcsolatos döntés közlése

A Tutajos Vendéglő a panaszügyben hozott érdemi döntését pontos, közérthető és egyértelmű indokolással ellátva, és azt írásba foglalva továbbítja a panaszos részére.

Ha az érdemi döntést közlő dokumentum jogszabályra hivatkozik, a jogszabályhely megjelölése mellett annak érdemi rendelkezését is ismerteti.

A panasz elutasítása, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén az ügyfél az alábbi testületekhez, illetve hatóságokhoz fordulhat:

  • Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Észak - Magyarországi Regionális Felügyelőség Kirendeltsége: 3525 Miskolc, Városház u. 1.
  • Borsod- Abaúj- Zemplén megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület: 3525 Miskolc, Szentpál út 1.

A Tutajos Vendéglő a panaszt és az arra adott választ 1 hónapig őrzi meg.

A fizetés menete

  1. Te a weboldalunkon összeállíthatod, majd a kosárban található VÁSÁRLÁS gombbal leadhatod megrendelésed. 
  2. Fizetni a kiszállításkor a futárnak készpénzzel, bankkártyával, OTP szép kártyával, MKB szépkártyával, K&H szépkártyával, Edenred utalvánnyal tud. 

Tiszabábolna, 2020.10.02.